LG NB3730A zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG NB3730A zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

misterroks 20-06-2013
Geschreven voor: LG NB3730A zwart

Erg makkelijk te installeren.
Via Wifi of Lan perfect en makkelijk in het netwerk te zetten.
geluid is goed tot zeer goed, verwacht geen Dolby Surround zoals je gewend bent uit 5 boxen.
Overal zeer tevreden!

dsky1972 15-06-2013
Geschreven voor: LG NB3730A zwart

Sinds een paar dagen de LG NB3730A in het bezit. De keuze van mij voor deze soundbar was dat het meer is dan een soundbar alleen. Het apparaat heeft een Lan en WI-FI aansluiting, Smart TV functies en DLNA. Aangezien mijn Sony DLNA tv geen films kan streamen omdat Sony dit niet toestaat kan ik dat nu weer wel. Kortom muziek, films en foto's vanuit mijn nas schijf via de soundbar naar de TV. Het geluid is niet uitmunted maar wel ruim voldoende op het gebied van muziek en voor films zelfs meer dan dat. Als mijn tv volledige DLNA ondersteuning had zou ik waarschijnlijk voor een andere soundbar gekozen hebben maar nu is mijn keuze op de LG gevallen en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad. hij doet wat hij moet. Als er al een minpunt is dan is dat omdat hij geen album art weergeeft. Voor de rest is dit een prima aankoop.